Artikelkommentarer

Vi håller just nu på att uppgradera våra kommentarsystem. Mer info om hur du kommenterar och kommer åt dina gamla kommentarer hittar du på vår FAQ: idg.se/faq

Kommentatorn ansvarar själv fö;r sina inlägg. Inlägg som innehåller diskriminerande uttalanden, personliga påhopp eller språk som kan uppfattas som stötande, kommer att tas bort av tjänstgörande redaktör. Även poänglösa datorkrigsinlägg tas bort.

OBS! Läs dessa regler som gäller vid postning av inlägg.

Regler för inlägg i artikelforumet

Kommentatorn ansvarar själv för sina inlägg. Inlägg som innehåller diskriminerande uttalanden, personliga påhopp eller språk som kan uppfattas som stötande, kommer att tas bort av tjänstgörande redaktör. Även datorkrigsinlägg och inlägg som är utanför ämnet, kan tas bort.

IDG förbehåller sig dessutom rätten att i varje enskilt fall bedöma huruvida ett inlägg ska tas bort, även om det inte faller under någon av reglerna ovan.

Upprepat postande av olämpliga inlägg kan medföra avstängning från artikelforumen.

Frågor? Mejla till redaktören, carl.grape@idg.se.

Läs mer om vår policy i diskussionsforum

Kommentarer till:

"Roligt när alla skriker högt"

EpiServer och skarpa webbplatser

2011-10-04 10:35

Trodde inte EpiServer själva hade någon utveckling direkt mot slutkund utan att allt gick genom deras partners.

Snillet

EpiServer och skarpa webbplatser

2011-10-04 20:53

De utvecklar ju ändå grunden som via partners hamnar hos slutkund. Men de kanske säljer till slutkund också, jag vet inte heller men uttalandet kan tolkas hursom.

Agilista

Brandsläckning

2011-10-04 13:36

Det kanske fungerar bra på EpiServer, men på de flesta ställen brukar man vilja komma ifrån brandsläckningsmentaliteten:
"Det är roligt att rycka in i nödsituationer när alla skriker högt, och lösa det, säger han"

Att en sådan situation till att börja med uppstår är nästan alltid för att man planerat och gjort fel, affärskritiska system, alltså system som gör att "alla skriker högt" ska vara redundanta så att inte alla skriker högt. Det är inte direkt roligt när en sådan situation uppkommer utan direkt pinsamt.

ArtyClaude

Brandsläckning

2011-10-04 20:56

Det är ju du som kopplar det till "brandsläckarmentalitet". Det framgår ju inte i vilka lägen det är kul när någon efterfrågar något pronto. Om någon frågar mig om ajg kan komma upp med en lösning till ett problem snabbt och jag vet att ja gkan det är det kul. Är det som du säger ett skitproblem som jälvas i någons affärskritiska system så håller jag med dig :)

Agilista

Comments powered by Disqus
Om oss

Fler kanaler
Vårt nyhetsbrev
Please don't insert text in the box below!
Kontakta oss

Ring till 08-453 63 00.
Skicka gärna e-post till: csjobb@idg.se

Postadressen är:
CS Jobb, 106 78 Stockholm