Supportspecialist

Rekryterare
Plats
Stockholm
Annonserat
den 8 februari 2017
Stängs
den 10 mars 2017
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Innofactor söker dig med detektivådra - som gillar kundkontakt och service!

Gillar du kundkontakt och drivs av att hitta svaret på en kunds fråga eller komma fram till lösningen på ett problem? Tycker du att support är en viktig del i omhändertagandet av kund? Då ska du söka tjänsten som Supportspecialist hos oss. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt supportteam.

Som medlem i vårt supportteam ansvarar du för att ta emot och lösa kundärenden i 3:rd line support. Vi söker dig som vill jobba med teknisk förvaltning av CRM Dynamics. För att lyckas i rollen så behöver du god verksamhetsförståelse och analytisk förmåga.


Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar

  • Prioritera och hantera våra kunders frågor och ärenden, främst via e-post
  • Driva ärenden framåt, från start till slut
  • Felsökning, utredning och lösning av ärenden
  • Ha dialog med 1st och 2nd line support-enheter hos våra kunder
  • Eskalering internt om ett ärende behöver prioriteras upp
  • Arbeta med mindre konfiguration av CRM Dynamic


Personliga egenskaper och efterfrågad kompetens

Du är en person som gillar kundkontakt. Du drivs av nyfikenhet att hitta svaret på en kunds fråga eller komma fram till lösningen på ett problem - och tycker att support är en viktig del i omhändertagandet av kund.

Du bör vara förtroendegivande och kommunikativ. Du har en hög servicenivå, följer upp ärenden och tar egna initiativ. Vi jobbar ofta i högt tempo som periodvis blandas med lugnare perioder. Du har ett genuint intresse för IT som verktyg för verksamhetsförbättringar.

Du har viljan att lära samt söka ny kunskap kring produkter med lösningar som Innofactor använder och levererar. Du är ödmjuk och gillar att jobba verksamhetsnära. Du tycker det är kul med förändringsarbete.


Efterfrågad kompetens:

  • Erfarenhet från verksamhetssystem eller CRM-system
  • Erfarenhet från anpassningar och konfigureringar
  • 2-5 års arbetslivserfarenhet inom Systemförvaltning/CRM/Support eller motsvarande relevant utbildning
  • C#, JavaScript, SQL, XRM Toolbox


Meriterande:

  • Bred teknisk kompetens kring CRM Dynamics, gärna certifierad.
  • Känner sig bekväm i Microsoft servermiljö
  • Erfarenhet från ärendehanteringssystem


Placeringsort: Stockholm (alternativ kan diskuteras)

Omfattning: Tillsvidare, heltid

Välkommen att skicka din ansökan senast 5 mars