CGI

Contract & Engagement Manager, Global Technology Operation SE

Rekryterare
Plats
Malmö
Annonserat
den 29 mars 2017
Stängs
den 23 januari 2018
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

CGI Global Technology Operations (GTO) erbjuder och levererar konsult och infrastrukturtjänster till ledande företag, organisationer och myndigheter.

Vi har djup teknisk expertis, stark branschkunskap och en bred kundportfölj med både nya och långa kundrelationer.

Service Management-enheten har det övergripande ansvaret för den leverans som sker från Global Technology Operation (GTO) och ansvarar för kundkontrakt, leverans, kvalitet, kundnöjdhet och merförsäljning på befintliga GTO-kunder. Vi har ett nära och bra samarbete med övriga enheter inom CGI för att leverera kundnytta med hög kvalitet.

Vi är stolta och glada att se en ökad efterfrågan på våra tjänster och behöver därför stärka upp med ytterligare en Contract & Engagement Manager med placering i Malmö eller Bromölla. Då vi i så stor utsträckning som möjligt är på plats hos våra kunder ingår det resor i tjänsten.Du kommer att ha nästan daglig kontakt med dina kunder och dina huvudsakliga arbetsområden är att gentemot de kunder och kontrakt du ansvarar för:
• Ta det övergripande ansvaret för alla delar av vårt GTO-engagemang gentemot kunderna.
• Säkerställa att vi uppnår uppsatta mål inom försäljning, omsättning och lönsamhet samt att vi har kundplaner.
• Medverka på operativa, taktiska och strategiska möten med kund.
• Säkerställa en stabil, säker och lönsam leverans.
• Utveckla våra affärer genom att vi vinner nya kontrakt, förlängningar och utökade kontrakt.
• Leda det interna kundteamet.
• Se till att kontrakten lever upp till gällande lagkrav, regler, riktlinjer och en sund affärsmässighet.
• Som deltagare i styrgrupp ha uppsikt över Transitions- och Transformationsprojekt under relevanta faser av kontraktens livscykel, för att säkerställa att arbetet följer budget och tidsplaner.
• Genomföra kundundersökningar samt nå uppsatta mål, samt säkerställa att resultaten används för att utvärdera och planera och förbättra leveransernas utveckling.
• Se till att det löpande hålls innovationsworkshops med kunderna där deras växlande affärsbehov matchas mot våra leveranser och vår tjänsteutveckling.Vi tror att du är en erfaren ledare, gärna med erfarenhet av infrastrukturverksamhet. Att du är kund- och resultatorienterad och gillar att arbeta med andra människor. Som person är du social, kontaktskapande, driftig, stresstålig, ansvarsfull. Du är utåtriktad, kan arbeta strukturerat och tar ansvar och inger förtroende.

Vi tror också att du:
• Kan uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska, som är vårt koncernspråk
• Har relevant utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Att du behärskar Officepaketet


För mer information, kontakta gärna:
Kristoffer Eidhagen, Director +46 733981780På CGI är vi ett team av entreprenörer. Vi kallar våra anställda medlemmar därför att alla som börjar på CGI är med och bygger sitt eget företag - ett företag som vuxit till 68 000 personer placerade i 40 länder. CGI grundades 1976 och är en ledande leverantör av IT och affärsprocesser som hjälper våra kunder lyckas. Vi har de globala resurserna, expertisen, stabiliteten och engagerade personer som behövs för att uppnå resultat för våra kunder - och för våra medlemmar. Kom och utvecklas med oss. Läs mer på www.cgi.se.

Det här är ett utmärkt tillfälle att gå med i ett vinnande lag. CGI erbjuder ett konkurrenskraftigt kompensationspaket med möjligheter till professionell utveckling. Förmåner för heltids- och tillsvidareanställda börjar första anställningsdagen och inkluderar ett program för vinstdelning och aktiesparprogram.

Vi tackar alla sökande för ert intresse och engagemang. De kandidater som valts ut till intervju kommer att bli kontaktade.

Vi undanber oss oombedda rekommendationer från förmedlingar.

Som arbetsgivare har vi stort fokus på jämställdhet.

  • Client Delivery
  • Customer Service & Support
  • English
  • Leadership
  • Swedish