CGI

Kundsupport till Raindance, Göteborg

Rekryterare
Plats
Göteborg
Annonserat
den 11 maj 2017
Stängs
den 28 augusti 2017
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Affärssystemsverksamheten inom CGI behöver förstärkning inom affärssystemet Raindance. Vi är idag ett 100-tal medarbetare på olika orter i Sverige och nu söker vi förstärkning till vår kundsupport i Göteborg.

Raindance är ett av marknadens mest spridda affärssystem och du finner våra kunder i flera olika branscher. Systemet innehåller moduler för bl.a. Ekonomistyrning, Reskontror, Elektronisk Fakturahantering, Anläggningsredovisning, Projektredovisning, Budget- och Prognos, Inköp/Beställning mm. Vår lösning innehåller även en Utdataplattform för information och uppföljning. Raindance är uppbyggt kring en webbportal som stöd för våra olika administrativa processer. Vi har även mobila lösningar för smarta mobiler och surfplattor. Systemet är öppet, flexibelt och komponentbaserat vilket möjliggör ändamålsenliga kundspecifika lösningar.

Vi söker ytterligare en medarbetare till vår kundsupport i Göteborg. På vår support arbetar idag ett 20-tal medarbetare indelade i olika team beroende på inriktning. Huvudsaklig arbetsuppgift är att sköta AXT-övervakning till de kunder som köpt det som tjänst av oss.Arbetet följer en daglig rutin med uppkoppling mot kund enl. bestämda tider. Att övervaka innebär att se till så att flöden som att ta emot/skicka filer fungerar enl. våra åtaganden gentemot kund. Du måste kunna arbeta självständigt såväl som i grupp.Vi tror att du som söker har en gymnasieexamen. Du bör ha god datorvana och ett stort intresse av att hjälpa våra kunder. Vi efterfrågar ett intresse av att ge bra service. Vi söker dig som är intresserad av informationsteknologin runt denna typ av lösningar.

För mer information, kontakta gärna:
Ulrica Svärd, ulrica.svard@cgi.com, 0703-155441.


På CGI är vi ett team av entreprenörer. Vi kallar våra anställda medlemmar därför att alla som börjar på CGI är med och bygger sitt eget företag - ett företag som vuxit till 68 000 personer placerade i 40 länder. CGI grundades 1976 och är en ledande leverantör av IT och affärsprocesser som hjälper våra kunder lyckas. Vi har de globala resurserna, expertisen, stabiliteten och engagerade personer som behövs för att uppnå resultat för våra kunder - och för våra medlemmar. Kom och utvecklas med oss. Läs mer på www.cgi.se.

Det här är ett utmärkt tillfälle att gå med i ett vinnande lag. CGI erbjuder ett konkurrenskraftigt kompensationspaket med möjligheter till professionell utveckling. Förmåner för heltids- och tillsvidareanställda börjar första anställningsdagen och inkluderar ett program för vinstdelning och aktiesparprogram.

Vi tackar alla sökande för ert intresse och engagemang. De kandidater som valts ut till intervju kommer att bli kontaktade.

Vi undanber oss oombedda rekommendationer från förmedlingar.

Som arbetsgivare har vi stort fokus på jämställdhet.

  • Customer Service & Support
  • Problem Solving/DecisionMaking