CGI

Incident Process Manager, Malmö or Stockholm

Rekryterare
Plats
Malmö, Stockholm
Annonserat
den 2 juni 2017
Stängs
den 4 juli 2017
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

CGI Global Technology Operations offer and deliver infrastructural services to leading clients.
We are now searching for a Incident Process Manager to operate on a Nordic level.
As an Incident Process Manager you are responsible for the incident management process including implementation, development and maintenance of the process.
The role require reporting strong leadership and communication skills.

The unit are responsible to deliver the underlying tools & processes to our client and services.
We now looking for you that have a clear picture of what you want and where to go with our Incident Management. You are proven, ambitious profile with experience to manage processes.

As a process manager you will set clear vision and strategy towards our clients, management and members for the process.

  • Operative responsible for the incident management process including implementation, development and maintenance
  • Operative leading the resources of the incident management process
  • The incident management process manager will participate in work against clients, internally/externally in the form of sales/bid work and operative and process meetings
  • Transforming CGI's strategies into operative plans
  • Documenting the incident management process in the form of guidelines, checklists and templates
  • Initiate and participate in the improvement work for the incident management process
  • Be responsible for reporting the outcome of the incident management process
  • Identify and manage risks within the incident management process
  • Ensure compliance towards our certificate
  • Operate on a Nordic level• Excellent English communication and writing skills
  • Strong leadership skills along with strong analytical skills;
  • This role requires both service management skills and broad technical skills
  • ITIL experience, ITIL Certified (asset);
  • 4 to 7 years of experience in an IT support environment (helpdesk experience, incident management, service management, technical account management, network or server administrator, etc.).
  • Organized and Structured in their approach


If you want more information, please contact:

Michaela Brunzel, +46 768 142 041.


På CGI är vi ett team av entreprenörer. Vi kallar våra anställda medlemmar därför att alla som börjar på CGI är med och bygger sitt eget företag - ett företag som vuxit till 68 000 personer placerade i 40 länder. CGI grundades 1976 och är en ledande leverantör av IT och affärsprocesser som hjälper våra kunder lyckas. Vi har de globala resurserna, expertisen, stabiliteten och engagerade personer som behövs för att uppnå resultat för våra kunder - och för våra medlemmar. Kom och utvecklas med oss. Läs mer på www.cgi.se.

Det här är ett utmärkt tillfälle att gå med i ett vinnande lag. CGI erbjuder ett konkurrenskraftigt kompensationspaket med möjligheter till professionell utveckling. Förmåner för heltids- och tillsvidareanställda börjar första anställningsdagen och inkluderar ett program för vinstdelning och aktiesparprogram.

Vi tackar alla sökande för ert intresse och engagemang. De kandidater som valts ut till intervju kommer att bli kontaktade.

Vi undanber oss oombedda rekommendationer från förmedlingar.

Som arbetsgivare har vi stort fokus på jämställdhet.

  • Analytical Thinking
  • Communication (Oral/Written)
  • Compliance Management
  • English
  • Help Desk/IT Services
  • Incident Management
  • ITIL
  • Leadership
  • Network
  • Process Management
  • Technical Analysis