Jobb som tyngre supporttekniker med incident manager uppgifter

Rekryterare
Plats
Stockholm
Annonserat
den 24 augusti 2017
Stängs
den 21 oktober 2017
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Vi på Experis IT har ett nytt spännande uppdrag för dig som har tidigare erfarenhet av rollen som IT support. Vi söker nu för kunds räkning tre personer som skall arbeta i en tyngre supportroll. Tjänsten kommer inledningsvis vara en renodlad supporttekniker tjänst för att senare övergå i en incident manager roll. Arbetet har skiftgång och du kommer där av ges möjlighet att jobba under alla dygnets timmar, självklart erhåller du OB ersättning för obekväma tider. Tjänsten är belägen i södra Stockholm. Vi kommer att rekrytera till tjänsten omgående så kom med din ansökan redan idag!

 

Dina arbetsuppgifter som supporttekniker / incident manager 

  • Ansvara för flöden i olika system, i tjänsten förekommer många av företagets interna system.
  • Hantera allt från enklare till tyngre ärenden i system support.
  • Identifiera och analysera problem samt arbeta förebyggande för att förhindra uppkommandet av liknande problem  fram över.

 

Din bakgrund för tjänsten som supporttekniker / incident manager

  • Du är mycket erfaren inom servicedesk-arbete och du har goda erfarenheter av ärendehantering.
  • Du skall vara välformulerad i tal och skrift både på svenska och engelska.
  • Du skall vara ansvarstagande och driven.
  • Vi ser gärna att du har något års arbetserfarenhet från tidigare supportroll samt att du har utbildning inom IT.

 

Övrig information om tjänsten som supporttekniker / incident manager

  • Stockholm / Älvsjö
  • Heltid
  • Skiftarbete med OB ersättning

 

Hur du ansöker till oss!

Vi rekryterar omgående till tjänsten så kom med din ansökan redan idag!

Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila My Ambrén på mambre@se.experis.com.