CGI

Leveransansvarig för Heromas tjänster

Rekryterare
CGI
Plats
Stockholm
Annonserat
den 13 mars 2018
Stängs
den 14 maj 2018
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Vi växer och har därför möjlighet att erbjuda rätt person en spännande och utvecklande tjänst som består i att vara leveransansvarig för en av Heromas största kunder, Statens servicecenter. Är du ambitiös, kommunikativ, flexibel, gillar att resa och jobba med människor, vill arbeta i ett högt tempo och har erfarenhet av Lön- och/eller HR-produkter så är detta en tjänst du skall söka.

Heroma är Sveriges enda heltäckande personal- och lönesystem som är helt utvecklat i Sverige och anpassat till svensk kultur, lagar och arbetsmarknadens avtal. CGI har i en långsiktig satsning byggt en lösning på en modern arkitektur som ger låga kostnader och hög effektivitet hos kunderna. Detta har gjort Heroma till det snabbast växande personalsystemet. I Heroma kan kunderna hantera alla aspekter och behov kring sina anställda. Genom ett starkt fokus på självservice, både för anställd och chef, skapas effektiva processer, korrekta underlag och ständig tillgång till aktuell information. Appar ökar tillgängligheten för hela organisationen och snabbar upp processerna ytterligare.

Statens servicecenter, Statens servicecenter erbjuder och utför administrativa stödtjänster åt landets myndigheter inom tjänsteområdena, Ekonomirelaterade tjänster och Lönerelaterade tjänster. Inom områdena erbjuds och tillhandahålls även system- och driftservicelösningar. Läs mer på Statens servicecenter

Tjänsten är heltid och du blir anställd av CGI Sverige AB och placeringsorten blir Kista i Stockholm.

OBS! Urval och intervjuer börjar snarast, så välkommen med din ansökan redan idag.I rollen som leveransansvarig är du den sammanhållande länken mellan kunden och olika funktioner som tex sälj-, marknad-, produkt- och supportavdelning. Du jobbar med Statens servicecenters statliga Heromakunder som är i förvaltning och du verkar i gränslandet mellan teknik och affär med målet att optimera kundupplevelsen och leveransen. Du kommer att ingå i Heromas kundteam.

Exempel på förekommande arbetsuppgifter:

  • Förvaltningsmöten med Statens servicecenter
  • Säkerställa att kvalitetstjänster levereras med avseende på avtalad SLA
  • Statistik- och rapportframtagning
  • Internt samarbete med sälj-, marknad-, produkt- och supportavdelning
  • Intern projektledare för eventuella kundevent så som exempelvis samarbetsforum etc.

Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta med IT som en tjänst och det är meriterande om du har varit med och formulerat och levererat enligt SLA mot statliga kunder och på olika tjänstenivåer.

Du har en god förståelse för helheten i IT-leveranser till kund. Du förstår vikten av korrekt kommunikation och har lätt för att identifiera problem och hitta lösningar som gör kunden nöjd på ett lönsamt sätt. Det är viktigt att du är social, kommunikativt skicklig och trivs med mycket och nära kundkontakt. Vi har svenska kunder och kräver därför att du väldigt väl behärskar svenska i tal och skrift. Du har lätt för att lära och det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbete.

Välkommen med din ansökan! Dock senast 31 mars.

FÖR MER INFORMATION, KONTAKTA GÄRNA

Angelina Culjak
+46 708 513667
angelina.culjak@cgi.com.


Utveckla din karriär hos oss.

Det är en extraordinär tid i vår bransch. Den digitala transformationen accelererar och CGI är i centrum för förändringarna - som hjälp för våra kunders digitala resor och med spännande karriärmöjligheter för våra medarbetare.

På CGI når vi framgång genom våra medarbetares talang och engagemang. Som ett team delar vi de utmaningar och belöningar som kommer genom att vi skapar ett växande företag, vilket stärker vår ägarskapskultur. Alla våra medarbetare drar nytta av det värde vi gemensamt skapar.

Var med och bygg ett av världens största oberoende tjänsteföretag inom IT och affärsprocesser.

  • Delivery Management

Liknande jobb

Liknande jobb