Hantera kunders förändringar och förenkla kundservice

Plats
Stockholm (Län)
Annonserat
den 4 juli 2018
Stängs
den 15 augusti 2018
Anställningsform
Tillsvidare
Sysselsättning
Heltid

Tjänsten
Effektiv kundservice är grunden för att skapa nöjda kunder och stötta verksamheter. Att underlätta för kunden i alla situationer, att överträffa förväntan samt hantera klagomål är centralt för god kundservice.

På BiTA arbetar vi sedan många år med kundinteraktioner. Vi levererar konferenser, utbildningar, kompetensutvecklings- och rådgivningstjänster inom området. Det händer just nu mycket inom området och BiTA tar sig an de nya utmaningarna.

Vi söker dig som vill arbeta med kundservice i olika former, alltifrån IT-support och servicedesk till  kundinteraktioner i mobilen, artificiell intelligens och maskininlärning, individ- och verksamhetsanpassad service och kommunikation och KPI-utveckling för snabb och effektiv kundservice.

Du skall kunna hjälpa våra kunder att arbeta med att bygga upp och förändra IT-support- och kundservice-funktioner, utveckla och effektivisera processer för kundservice såsom incident- och problemhantering, samt införa automation och kunskapshantering.

Du är också en van utbildare med erfarenhet av att utbilda inom området kundservice, kundkommunikation och kundinteraktion.


Vilka är BiTA?
BiTA är kunskapsföretaget som kompetensutvecklar sina kunder i sin förändringsresa. Vi är unika på att förena utbildning med rådgivning i förändringsarbetet. Vi driver förändring ”The BiTA Way”.

Kombinationen ger våra konsulter möjligheter till variation och kontinuerlig egen kompetensutveckling. Vi utvecklar verksamheter tillsammans med kunden utifrån vår roll som kunskapsföretag.

Vi hanterar de utmaningar som förändring i en digital kontext innebär. Detta gör vi genom att erbjuda kompetens inom: Kundservice, Informationshantering och informationssäkerhet samt Tjänster & Förvaltning.

BiTA strävar efter att vara en hållbar arbetsplats och ett företag som värdesätter balans i livet. Vi sitter på Gamla Brogatan, mitt i händelsernas centrum och perfekt utifrån ett pendlingsperspektiv.

Att jobba på BiTA är roligt, utvecklande och utmanande. Vi befinner oss på en härlig resa. Vi har en kund- och innovationsdriven strategi för att uppnå tillväxt - en tillväxt i sund takt. Det är svårt, spännande, utmanande, kul och inspirerande, minst sagt. En utmaning är förstås att hitta rätt kollegor som delar vår vision: att förenkla förändring. På BiTA hittar du individer med ett stort hjärta, ett skarpt intellekt och passion för att förenkla våra kunders förändringar. Vi är fantastiskt duktiga på att förstå, förklara och stötta i digitaliseringen. Men, du behöver även vara uthållig, inte ge upp i första taget och se det långsiktiga målet vi har; nämligen att bygga framtidens kunskapsföretag. Vi vill ha nya kollegor som delar vår vision. Är det du?


Krav
Lämplig högskole-/universitetsutbildning.

Arbetat i rollen som konsult med kundkommunikation eller kundservice, men gärna med meriter från något av följande områden management-/verksamhetskonsult, IT-managementkonsult, eller projekt-/förändringsledare.


Meriterande
4-10 års arbetslivserfarenhet som konsult eller projektledare.

Försäljningserfarenhet är också meriterande.


Ansökningstid
Rekrytering sker löpande. Sista ansökningsdag är 15 augusti 2018.

Din ansökan tillsammans med CV och några motiverande rader till varför du söker till oss vill vi ha till vår rekryteringsansvarig Ulf Myrberg, ulf.myrberg@bita.eu.

Det går bra att kontakta oss eller besöka vår webbsida www.bita.eu om du vill veta mer om våra tjänster eller har frågor. Välkommen med din ansökan!

Liknande jobb

Liknande jobb